tisdag 6 mars 2012

0606

Nytt avsnitt idag då, såhär tycker jag.


Ringer: Det händer så mycket i den här serien så man vet inte riktigt vart man skall börja. Stackars Tyler, dock kanskse det var bra att han fick dö ovetandes om vad siobahn planerat och att hon ljugit för honom. Det känns som att det är lika bra! Jag var ganska säker på att det inte var Andrew, jag tror fortfarande han är "one of the good guys", olivia däremot....


Jag gillar att siobahn utmanar ödet lite genom att kontakta Bridget. Dem säger att mycket kommer avslöjas i nästa avsnitt så förmodligen får bridget reda på hennes existens då, men vad vet jag. Det känns som att det snart kan vara läge för Bridget att berätta sanningen för Andrew, eller det kanske redan är för sent till och med. Spännande är det i alla fall, jag hoppas olivia får ta all skit in the end. Vi får helt enkelt vänta och se till nästa vecka! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar