måndag 12 mars 2012

Amazing Race

Amazing Race: Idag har jag kollat på det tredje avsnittet av Amazing Race. Idag åkte dem till Italien. Kentucky laget är så korkade och hamnar långt efter redan från början. Men folk ser inte dem som ett hot riktigt. De kom sist men fick vara kvar ändå. Det var väldigt väntat.


Rachel är världens mest störande person, man vill bara gå till hennes man å ba "You deserve something better". Hon gråter heeela tiden och klagar på honom heeela tiden. SUCK. Jag hoppas dem åker ut! Annars hände det inte så mycket spännande i detta loppet. 


Just nu har jag lite nostalgimorgon och tittar på Charmed. Charmed var min första älsklingsserie. Var besatt av den som barn, men gav upp den när de gjorde sig av med Prue. Just nu tittar jag på avsnittet med Barbas (tror jag han heter). Som handlar om rädslor, det är roligt. Älskar de lite annorlunda avsnitten. Och att jag kan de första tre säsongerna i huvudet trots att jag inte sett det på evigheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar