måndag 5 mars 2012

07:53

Idag är det tisdagmorgon och det betyder att jag vaknade till Pretty Little Liars, såhär tyckte jag om dagens avsnitt:

Å vad jag tycker om Ezra! heja honom för att han inte tog det där jobbet. och lika mycket som jag älskar ezra hatar jag arias pappa. Så jäkla störig! Han behandlar sin familj jättedåligt...mansgris (haha vad bitter jag blev nu, men jag har verkligen ingen förståelse för honom). Hans fru däremot, hon är lite mer rimlig. Även om jag hoppas att hon inser vad som faktiskt är bäst för sin dotter snart!






Hela A grejen blir man så förvirrad av. Jag har slutat gissa för jag kommer förmodligen bara ha fel ändå. Men Mona eller Maya känns väl rimligt. Jag älskar att Toby är tillbaka, även om han inte är lika lovable som tidigare. Och branden kan nog skapa lite förändringar i serien. Inte från tjejernas håll men från Jennas. Hanna måste u stå mer på plus minus noll nu ;)


Ja, vå får se hur det går. Säsong 2 är ju snart slut och då får vi veta vem A är, hoppas bara att man inte blir besviken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar