måndag 5 mars 2012

Lugn helg

Det har kanske varit lite tyst från mig nu, men det blir ju lätt så! Helgerna är ganska döda på serier vilket gör att jag inte har så mycket att säga om dem. Dessutom har jag jobbat hela helgen så det har inte hänt sådär överdrivet mycket faktiskt.

Ikväll går ju egentligen både Pretty Little Liars och How I Met Your Mother i usa, men den sistnämnde har tydligen paus såg jag nu. Precis som alla andra. PLL har bara tre avsnitt kvar av sin andra säsong men i säsongsavslutningen kommer vi få reda på vem A är, det blir spännande!

Det är tur att inte ALLA serier har paus, då skulle jag gå under. Jag har fortfarande Ringer, PLL och Awake som håller mig sällskap om kvällarna. Men samtidigt har jag ett storstädsprojekt igång denna veckan så det kanske är bra att det inte finns så många distractions, men trust me, det finns det ändå! Haha

Här kommer en preview till denna veckans ringer (Spoiler):


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar